Underbara varelse. Mammas finaste. Somnade...

img_0192 (MMS)

Underbara varelse. Mammas finaste. Somnade i famnen framför tv;n.  Vet inte om nått slår närheten med mina barn. Är trött, lycklig & känner mig nöjd. Nöjd eller faktiskt rofylld.   Lyssnar på djupa andetag från trött son. Min eller vår, bara vår. Ingen har en som vi :) Saknar Tindrali så hjärtat   värker. Men på måndag är hon är igen. Den enda sorg, är stor och det är att inte ha min dotter hos mig alltid. Men hon har det bra. Har en super pappa och en fin familj där varannan vecka. Har 2 friska och lyckliga barn och det är det viktigaste.    Hjärtat mitt slår med starka slag. Bara för de finaste jag har.   Min familj... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0