Tittat på gamla kort på lillfia...   På kv...

img_8018 (MMS)

Tittat på gamla kort på lillfia...   På kvällskvisten så satt jag och barnen och kikade på gamla kort. Det var den tiden då jag just träffat min nuvarande sambo Micke och Tindrali var ca 2 år.    Herregud så söt hon var, ja det är hon ju nu också, men ändå.   Min lilla fis som snart fyller 9 år. HERREGUD!!!    Åren bara går och går, jag hinner knappt med.    Och hej & hå vad jag var ung på korten också.   Ser ut som en tonåring. Inte en enda rynka ;)   Kortet när Tindrali gungar, där är hon ca 2,5 år.   Mina barn är det finaste som finns :)


Kommentarer
Postat av: Lina

UPPDATERA OFTARE VETTJA!

2011-06-15 @ 08:57:03
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0