Härliga sommardagar...    Barnen har poolp...

img_2318 (MMS)

Härliga sommardagar...    Barnen har poolparty medans föräldrarna grillar och snackar skit :)     Så såg söndagen ut för oss.    Vill också gratta min fina vän Malin som fått sommarvik på mitt jobb OKQ8 Kundservice. Grattis gumman :)      Ja men vad trött jag blir på mig själv.  Skulle tränar Body Pump idag och inser 17.45 att det började 17.30 och inte 18.30 :( Fick bli en power walk med kära dottern på cykel som sällskap :)         Imorgon är det kval för Eric Saade och Sverige i Eurovisionsfestivalen. Det ska vi ju självklart se och Hejja så vi kommer till final och får tävla om givna första platsen ;)    Äh jag vet inte om det ens är en tävling längre. De där Balt-länderna röstar ju bara på varandra :( Ja ja... Vi gör bäst musik iallafall ( låter som en avundsjuk 5 åring )        Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0