Premiär handlat på Ica Kvantum med Tindral...

img_3678 (MMS)

Premiär handlat på Ica Kvantum med Tindrali idag...   Började såklart att ansöka om ett Ica kort så vi kunde få fin-fina rabatter, men mest för att få en shop-express dosa för de var nämligen 1 timmes kö om man skulle betala "som vanligt"... WHAT?!    Ja det var jättemycket folk men vi hade en jättemysig shoppingtur.    Gillade verkligen butiken, glatt överraskad.   Kosmetik avd och bäst av allt en stor chark avd med mycket gott... Jag och Tindrali stod länge och tittade på tex Stingrockan som låg utbredd över isen, en stor bläckfisk, hummrar & andra läckerheter. Färskt nybakat bröd, och till min och Tindras förtjusning så kunde man även hyra film för 29:-         Så himla bra :). Kan man handla helgens gott och efter betalningen gå ner mot utgången och hyra en shysst film till fredagsmyset :)    Här kommer vi handla jämt :)     Nu ska jag sova, drar ju till Kolmården och konferens resan med jobbet. Olika aktiviteter med de olika djuren, spa och 80-talsfest på kvällens middag :)     Go'natt!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahhaa. jag stod också o glodde på stingrockan. vilket jävla äckel! sa till edwin att jag skulle lägga den i hans lördagsgodispåse..

2011-04-01 @ 17:11:48
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Jempa

Ha ha ... Vad kul om du verkligen gjorde det :)

2011-04-02 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0