Häääärligt vår väder......    Jag sa ju at...

img_7727 (MMS)

Häääärligt vår väder......    Jag sa ju att våren börjar 1 Mars :).     Har skjutsat Tindrali till bästisen Tova. Så nu käkar jag en sen frukost. Äggmacka och kaffe.    Barnen vaknade 09 gick ner och tittade tv så jag sov vidare till 10.   Skjutsade som sagt Tindrali sen så drog jag & Sixten till Willys och storhandlade lite. Älskar att ha kyl, frys & skafferi fylld med mat så man bara kan välja och vraka när det är dax för mat.    Och storhandlar man så blir det mycket billigare än om man ska handla för dagen varje dag efter jobbet. Då blir det ju lätt 200:- för 1 påse och såklart massa som man INTE skulle ha. Storhandlar jag för 1500:- så räcker det väldigt länge. Sen behöver man bara extra bröd och mejeriprodukter fruk som tar slut.    Imorgon är det jobb fax igen, Sixten är frisk idag ingen feber sedan igår eftermiddag.    Saknar mina fina arbetskamrater :).  Jag trivs verkligen på mitt jobb. Super skönt!     Funderar på att sätta mig på altanen med en kopp kaffe i solen. Säger sim Sixten sa idag " Ååå vad varmt det är. Det känns som sommar".   Ha en fin dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0