Älskade Sixten Blixten Blixt.....   Ja han...

img_8799 (MMS)

Älskade Sixten Blixten Blixt.....   Ja han heter faktiskt så. Varje gång man te x är på vårdcentral så ser man att de läser en extra gång om de verkligen läst rätt mellan namn. Vi såg på nätet att de namnet var godkänt i Sverige och efter som bi visste att det skulle bli en Sixten och att efternamnet skulle vara Blixt då var det ju självklart. Stenhårt :) Mike, Tindrali & Sixten är i badhuset medans jag kurerar mig mot feber i soffan.    Igår var jag beordrar övertid på jobbet pga många sjuka, men det gjorde inget då tjänat jag in ännu mer komp *tjing*    Smart fyller Sixten 4 år. 16:e Mars 19:59 2007 kom kotten endast 2 timmar efter igångsättning. De sa de skulle dra Ut på tiden då det gör det pga igångsättning. Så de blev rätt chockade när Micke springer ut i korridoren efter 1 timme och säger att det är dax nu. "Näää" säger de"jooo" säger vi och visst var det dax.     2660ggr och 46 cm.  Lilla killen som bara kunde ha prematur kläder 40/46. Tur vi visste han skulle bli liten efter de såg de på sista ultrljudet när jag låg inlagd på avd 37 i Falun.    Så vi handlade lite och fixade så mormor handlade med sig lite smått.      Var de 4 år sedan?!     Herregud så tiden går. Och Tindrali då somm fyller 9 år i Juni. Oj oj oj hänger knappt med. Men samtidigt känns det dubbelt som om jag haft barnen hela livet.


Kommentarer
Postat av: Lina

i like it :D cooolt! :D coola sixten!

2011-03-05 @ 22:33:33
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0