1 Mars & första dagen på våren... :).     ...

img_8084 (MMS)

1 Mars & första dagen på våren... :).     Eftersom det är 1:a Mars idag & enligt mig så är det första dagen på våren :) Kände att det var dax för   det årliga bikini inköpet :) Det vart samma modell som förra året. Tycker den passar min kroppsform bäst.   Röd & vitrandig blev det 99:- delen.   Tindrali fick också en ny med det fantastiska priset 49:- Hon har sett ut en annan från en annan butik, men det är ju bra att byta ut blöta bikinisar på stranden, och 49:- HERREGUD!!!  :)       Imorgon blir nog sista VAB dagen med Sixten. Vart ganska pigg idag. Det är ju sportlov för skolbarnen så Tindrali är mest och leker med Tova hela dagarna. I morgon ville de till badhuset. Är ju så stora så de går själva och badar. Vad gammal jag börjar bli inser jag när sånt inträffar.    Och på torsdag ska de på bio: Gullivers resor med Jack Black i 3D från 7 år. Är nog ganska rolig tror jag efter jag sett reklamen på tv.     Ha en fin kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0