Wii...

Har haft en riktigt toppen helg.
Vi har lånat ett WII spel över helgen och OJ vad skoj vi haft.
Vi åt god middag & drack gott vin och sen spelade vi med ungarna.
Vi bowlade, cyklade, spelade tennis osv... SKIT KUL!
MÅSTE köpa ett Wii vi också.
Sixten ÄLSKAR MarioCart till sitt Nintendo DS, och det finns ju med ratt till också på WII.
Han fyller ju år i Mars så kanske han kan få ett sånt då :)

Har även fått brillor, eller ja ska få iallafall.
Behöver när jag sitter och läser och jobbar med datorn.
Får dem nästa vecka. Ska bli skönt för ögonen är oerhört trötta på att anstränga sig här på jobbet.
Huvudet värker :(

Ooo idag har jag en fryst cirtoncheesecake som väntar på mig i frysen när jag kommer hem.
Har helt snöat in på den goda dessert.
Så jäklarns gott och enkelt att göra. Ja det enda som är, är att det är ju en 3-4 buttar som måste användas.
Så disk blir det men inget krångel.

I går tjuvstartade jag & min familj med att käka semlor... Mmmm...
Det här ser ju INTE så bra ut inför beach 2011, semlor & cheesecake.... *svull svull*

Igår åkte min lilla dotter till sin pappa igen för en "pappavecka"
Det är alltid lika jobbigt. Dagen före så börjar hon oroasig för separationen.
jag vet att såfort hon väl kommer till pappa så blir allt bra.
Måndagen är värst för mig, för man längtar efter henne och har vant sig en vecka med att ha henne där.
fast man vänjer sig, mest för att man måste.

Älskar dig min fina lilla tjej :)

Go´kväll :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm recept på cheescaken tack! =)

2011-01-13 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0