Trött, tröttare, tr... Zzz Zzz!!!

Måndag och tröttare än vanligt denna måndag.
Det är mammavecka så Tindrali är här igen. Mamman är nöjd :)
Idag sa min dotter något som gjorde mig glad och tacksam över vilken fin och god dotter jag har.
STORT hjärta fyllt av omtanke i en lite tjej  :)
På kvällen när Sixten lagt sig så myste vi i soffan med varmchoklad och skogaholmslimpa.
Mmm... Det är vintersmaskens det ;)

Det var en ovanligt, oväntat lugn dag på jobbet eftersom vi väntat oss mycket samtal första dagen av många kundsamtal. Ränte & saldo beskedet för sparkontot landade, enligt posten hos 100.000 kunder idag.
100.000 varje dag, men det var JÄTTE lungt på telefon.
Men som vi alla tippar på så är det lugnet före stormen :/
Så vi får väl se om denna veckan kör slut på en, men på lördag ska vi till Bella, Polo & Nova för en bit mat och umgänge. Ska bli jätte mysigt.
Tycker om dem, avslappnade och bra människor.
Bella är Mickes kollega på fritids, så jag bruka skoja med henne och säga att hon lever lika mycket med min man som jag gör ;). Eller det är ju sant ju :)
"Ja så jag vet hur du har det" säger Bella,,, Ha ha ha.

Mm ska besiktiga bilen också, lika jobbigt varje gång. Skit nervös för att de ska hitte jordens projekt som man inte har en aning om. Bilar kostar BARA pengar, okej, lite bra att ha eftersom jag är lite av en latmask när det gäller att ta mig till jobbet och så.
Jag skyller gärna på min cykel som haft ett vindt ljul HELA sommaren, men til Våren ska hjulet bytas så man kan åka på blixten igen ;)
Ha ha ha... ja nu vet jag att vissa skrattar, jag med... Mm Micke "Blixten" Blixt.... :)

Varför  är det så typiskt mig. Jag beställde lite vårkläder från H&M på lunchen på jobbet i fredags. Så när jag kommer hem så har man fått en kod med H&M reklamen som gör att man får 10% på HELA beställningen... Åååå såå typiskt mig.
Köpte jätte fina pikè tröjor till Sixten i somrigaste färgerna:

 

Go´ natt!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

uuuh. ränte o saldobesked. tacka vet jag mammaledigheten! :D haha..

2011-01-17 @ 23:18:19
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Jempa

Ha ha ha... ja Lina... jag kan vara mammaledig åt heidi om du har lust att titta förbi.

Meeer än gärna L

Kram!

2011-01-18 @ 09:09:33
URL: http://roseofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0