Riddare på kalas...

Japp, så var det måndag igen.
En riktigt skön helg har vi haft.
Sixten var på kalas hos Vide som fyllde 4år. Barnen kalasde först, sen vi fick vi vuxna äta gott.
Sixten var riddare och många söta figurer dök upp på kalaset, spiderman, supergirl Hello Kitty mm :)
På kvällen kom Pillan på middagsbesök. Vin och trevligt prat fram till midnatt blev det.

Söndagen besökte vi badhuset tillsammans med Polo, Bella & lilla fisken Nova.
Vilken härlig tjej i vattnet.

Nu har vi iallafall köpt ett Wii, eller det är påväg, så det kommer väl strax.
Köpt ett av en kollega på Mickes jobb, massa spel ocH till billig peng.
Det uppskattas :)
Här kommer ett litet minne på när Sixten spelar Bowling på Wii här om helgen.



Lilla Ossina kom också på ett litet fika besök igår.
Tyckte min citron cheesecake var SUPER!


Så jäklarns söt unge :)

Idag kommer Tindrali igen, längtar som ett barn på julafton.

Beställde för ett tag sedan ett par skor från H&M, ett par svarta och ett par puderrosa. Få se vilken färg som är snyggast.
Risken finns att jag behåller båda ;) Kostar ju bara 199:-


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja dom var schnyyygga skorna!

2011-01-20 @ 10:35:05
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Eva

De finns nere på HM nu såg jag, så jag kanske norpar ett par där istället :)

2011-01-20 @ 20:27:24
URL: http://evasvardagligaansatser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0