Kalas & tårta

OOhh vilken tårtafton gårdagen blev.
Kära svärmor fyllde 55år och vi käkade smörgåstårta, gräddtårta & semeltårta *Klappar på mätt mage*.
Men det stoppade ju inte mig att senare på kvällen, hemma, ta en bit cheesecake... Mmmm!

Sitter i soffan och bara är nöjd, glad & nöjd över livet jag lever.
Tittar på min familj och är glad.
Kommer uppleva många dagar med min älskling & familj:
Födelsedagar, semesterdagar på stranden, fredagsmyskvällar, julaftnar med ivriga glada barn, jordgubbar & glassfika i solen på altanen & mycket mer.
Känner harmoni i kropp och själ :)

Vad glad jag är att jag har dig Michael, du är min stora kärlek.
Är så lycklig med dig.
Du är som jag fast vi kompleterar varandra bra i saker vi inte är lika.
"Vi är som pussel" som du alltid sagt.
Du får mig skratta varje dag, har aldrig tråkigt i ditt sällskap, att sitta vid middagsbordet en fredag med godmat & ett glas vin och bara prata är det mysigaste som finns.
Ja ja förutom "vuxenmys" tillsammans baby ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh vad tårtsugen jag blev!

2011-01-14 @ 10:32:01
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0