Hard times and nursery rhymes...

Sitter och lyssnar på Social Distortins nya skiva på Spotify.
"Hard Times And Nursery Rhymes"


Har bara kommit igenom 3 låtar, men är redan så jäklarns nöjd.
Vilken underbar musik Mike Ness gör.
Och i sommar så kommer de till Peace and Love festivalen.
Då ska jag och mannen gå på festival en dag.
Ev. ska Amalia & Jocke följa med. Ska bli skit skoj. Fint väder, bra musik, glada människor och kall öl.
Älskar atmosfären på festivaler. Men är lite för gammal och bekväm för att sova i tält och festa i flera dagar.
Näe jag är nöjd med en dag.
Så mysigt att ta mannen med sig och träffa vänner och bara ha en underbar dag tillsammans.
Men herregud vilka priser. Tittade nyss på P&L hemsida. Runt en tusenlapp för en endags biljett skriver de att det ska kosta. 3 dagar kostar 1700:- ca
Trodde kanske att de skulle kosta 500-600:- ca. Ja ja, men det får kosta vad det vill.
Missar INTE Social Distortion :)

Städade ut julen i förrgår, sent, jag vet. Hade ingen lust i helgen :)
Köpte ny svart & vit rutig hissgardin på Franzens för 159:-
Hade nämligen en bit lika svart & vit rutigt tyg hemma som min kära mamma ska sy en liten hissgardin till mitt lilla fönster i köket. Brukar sy själv, men tyget är hos henne sen förut så hon skulle sy den tills i morgon då hon kommer på besög. Kan iallafall inte sy nu med nack & axel värk :(

Ny grå löpare med vita prickar för 50:- inhandlades på Dollar Store vid senaste besöket hos mamma.


Köpte ett fint träd på jysk REA 399:- men nu bara 199:-
Står nu så fint i vårt vardagsrum :)




 

Kommentarer
Postat av: Eva

Kollade på lika gardin idag med, den är fin!

2011-01-20 @ 20:28:16
URL: http://evasvardagligaansatser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0