Framtidsbilder från förr...

Var på vinden idag och letade efter gamla fotografier och ramar.
Hittade denna bild på Micke när han hälsar på oss på BB och håller i Tindrali som är endast ett dygn gammal.
En gammal bild som visade framtiden.
För vem visste då att just han  inom några årskulle  bli Tindrali´s låtsas pappa ?!




Har även gjort färdigt i vardagsrummet.
Ny tv-bänk, vit högblank och tavellist med nya ramar som jag fyndat idag på Pickaboo.
Svarta rejäla 30x30 cm 39:-
Jag har verkligen fyndat där måånga gånger.
Fattas bara 2 fotografier nu på Tindrali & Sixten Blixten sen är det klart.



Tindrali har Bästisen Tova som ska sova över.
Just nu så fnittras det bara, ska smyga upp och säga att de måste sova nu :)
Goa tjejer :)

Mannen & jag kollar på filmen "Salt"
Har bara tittat 30 min, men än sålänge är den ok.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0