Eva Rusz...

Bli en vinnare med kognitiv coaching

Jag och min sambo lyssnar på denna bok varje kväll via iphone.
En SUPER intressant bok för alla som vill nå sina mål, stressa mindre, få bort sin oro eller dy l.

"Alla kan bli en vinnare! Det menar Eva Rusz som i sin nya bok avslöjar de vinnartekniker hon under många år har utvecklat i sitt arbete som legitimerad psykolog och kognitiv psykoterapeut.
Det här är boken för dig som en gång för alla vill hitta ett varaktigt sätt att realisera dina målsättningar så att de inte ständigt rinner ut i sanden. Du får hjälp med att må bättre både psykiskt och fysiskt, minska oron och stressen samt få ökad motståndskraft. Genom de kognitiva arbetsmetoderna kommer du att känna att det är du som håller i rodret och styr över ditt liv.
Eva Rusz har genom denna metod hjälpt tusentals män och kvinnor att vinna över sig själva, sina negativa tankar, känslor och beteenden."

Så jäklarns bra, hennes röst är övertygande & skön att lyssna på.

Min sambo laddade ner den för att använda hennes metoder i jobbet mycket och jag bara hakade på och den är jätte intressant och användbar mot mitt arbete med min personliga stress, sömn possitivt tänkande osv.
och sen är det jättemysigt att ligga och lyssna varje kväll. Man vaggas in i sömnen bra.
Jag som haft / har problem med sömnen tycker det är jätte skönt.
man längtar varje kväll efter att få lyssna på Eva  :)

Ett bra tips! 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0