Spa-kväll med fina flickor.

Igår hade jag en mysig Spa-kväll med ett par vänner.
Min vän Malin visade och pratade om produkterna från Forever som är baserat på Aloe Vera.
Vi fick då göra ansiktsbehandlingar på oss själva runt bordet medans hon pratade och instruerade oss hur vi skulle göra.
Jätte härligt och alla fick lena kinder som en liten barnrumpa :)
Jag bjöd på lite snittar, melon godis och god dricka.
Jag dricker ju Aloe Vera varje dag, plus mina barn.
Har de flesta av alla hudvårdgrejor tvålar mm.Men denna lyx ansiktsserie är den mest underbaraste grejer
Sonya heter serien. Det var den vi fick "smörja" med igår  *L*


Doftar sååå härligt.

Längtar efter Tindrali, men i morgon kommer hon igen :)
För i helgen åker vi till mormor och ska ha en mysig helg.

Har beställt lite presenter till Sixten som fyller 4 år den 16:e Mars. Mammas bäbis blir så stoooor :)
Dessa bilar från Cars är de som fattas av dem han samlar på (han samlar bara på de tuffa, colla bilarna)
Jag beställde dessa idag:
Snooor dyra, men det är han ju värd.
Jag vet ju att  han verkligen leker med dem och inte bara kommer lägga dem i någon låda.
Har ju tjatat om dessa lääänge, men de finns inte i butiker längre.
Jag hittade en speciell sida där en kille ENDAS säljer Cars bilar.
Tractor x-storTRACTOR
Boost utan förpackningBOOST!
Terry skördetröska - Disney Cars / Bilar Terry Skördetröskan

Kommer blir världens lyckligaste lilla 4 åring den 16:e Mars :)
Han önskar sig även en ljusblå tårta, även där med cars bilarna på ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0