Härliga helg :)


Haft en jätteskön helg.
Fredagen var det bara Jag och mina 2 småkottar. Pappa Micke var på personalfest.
Hade massor av gotte och chips. Täcke, kudde & massa mys i soffan hela kvällen.

Sov länge i lördags. Jag, Tindrali & Sixten gick i morgonrock nästan hela dagen. Spelade Wii och bara hade en mysig dag. På kvällen lagade vi godmat och hejade på Dani i melodifestivalen :)

Söndagens aktiviteter fick barnen bestämma. Sixten valde badhuset & Tindra ville baka Tigerkaka.

Så vi plaskade lite först och sen fick Tindrali baka.
Bakade HELT själv ( jag smälte endast smöret). Oohhh!!! min lilla dotter har blivit så stor :)


Måste bara visa min lilla killes morgonruffs i söndags... Hi hi hi
Sötaste nöten på jorden :)

Min kusin Andreas ringde nyss och sa att han tyckte Sixten var så lik mig på det där kortet, när jag var liten alltså.
Jag ska visa ett kort på mig sen, vi är så jäklarns lika jag och mina barn, när jag var liten.

Nu ska jag käka lite lunch... *Hungrig*

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

båda två är små mini-kopior av mamma jenny :p enda som skiljer er åt är frisyrerna! :p

2011-02-07 @ 19:33:58
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0