Fyndat på Pickaboo efter jobbet idag. Ett ...

img_2681 (MMS)

Fyndat på Pickaboo efter jobbet idag. Ett plåthus med lampa i 169:- och en vit medicin plåtlåda för 69:- Passade utmärkt på byrån i hallen. Pickaboo är en affär jag OFTA Hittar massa fynd. Har även köpt en grej till Tindrali's allahjärtansdag present. Men det får jag visa en annan gång då min kära dotter brukar läsa min blogg ;)  Hej hej Tindrali! Wiiieee... I morgon är det fredag gott folk. Då ska vi hem till Eva & Henke och boka Spa kryssningen i Mars. Ska bli jävligt skoj! Trevlig afton på er :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Kom och boka! :)

2011-02-11 @ 16:02:40
URL: http://evasvardagligaansatser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0