Denna tjusiga lilla tröja köpte jag på H&M...

img_5714 (MMS)

Denna tjusiga lilla tröja köpte jag på H&M idag 99:- vit med marinblåa ränder. Finns även i ljusturkos och fler färger. Är lite sugen på en turkos ;) Såg tröjan på stan förra veckan när min mamma var här och hälsade på, men då fanns den ej i min stl. Så glad jag vart då den fanns idag ;) Den är kort i midjan och är säkert snygg med ett vitt eller marint linne under. Snygg på sommaren med ett par snygga jeans till :) I morgon har jag en tjejkväll för mina kollegor på jobbet. Malin från Forever ska visa Aloe Vera  SPA produkter och vi ska alla själva få göra ansiktsbehandlingar och äta lite kod plockmat jag handlat idag. Micke & Sixten får hälsa på i Folkärna så vi tjejor får skvallra och fnissa ifred :)   På fredag kommer Tindra hit igen. De ville byta helg då de ska åka till Idre nästa helg på mammaveckan. Så på lördag åker jag Tindrali & Sixten till mormor för lite övernattning. Ska titta påmmelodifestivalen, gå lite på stan och som alltid ta en fika på mysiga ängeln. Men viktigaste av allt, på söndagen ska vi gå på Bio hos mormor. Vi ska se "Trassel" i 3D, ska bli jättekul. Jag har aldrig vart på 3D bio och Trassel verkar som en jättekul film. Ska även in till DollarStore och kika lite. Älskar den affären. Massor av fynd och billiga kvalitetsgrejor. Det gillas! Måste in på Rusta också och titta om de har mattan jag vill ha nu då. Förra gången var mattan slut i stl jag skulle ha. En grå/svart spräcklig ryamatta 499:- Billig och snygg :) Nästa helg ska även hallen målas. Färgen ska hämtas i morgon :) längtar tills den är färdigmålar så jag får kasta ut garderober och in med de nya hallmöblerna. Min hall är FUL idag ;) Usch! Nu ska jag ta en kvällsmacka. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0