Söndags göra...

Idag har vi haft en skön söndag.
Städat lite inne och mest vart ute på gården och skrota.
Micke har städat bilen, tvättat den & fixat sommardäcken. Jag och Sixten har sopat löv och planterat lite blommor.
Det är så skönt ute fast det inte vart någon direkt solig dag. Men det märks att det är vår nu, det är behagligt väder ute.
Setat ute på trappen och druckit kaffe :)
I morgon är det måndag och då kommer äntligen Tindrali hit.
Jag har lovat henne att vi ska gå på bio. Justin Bieber i en 3D show med div artister bla Miley Cyrus *Gääääsp*
Nej då, det ska bli mysigt att få gå bara jag och Tindrali och ha lite mamma-dotter mys =)





Älskar den söta lilla fågelholken från Franzens som fick hänga i kroken.


Kommentarer
Postat av: Amalia

Min holk har blåst bort.....buhuuu....

2011-04-10 @ 19:52:06
Postat av: JempaJempa

Nääää men skrutt.

får köpa mig

2011-04-11 @ 08:44:41
URL: http://roseofmyheart.blogg.se/
Postat av: JempaJempa

Ha ha ha... får köpa NY ska det ju stå.

=)

2011-04-11 @ 08:49:06
URL: http://roseofmyheart.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 07:18:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0