Påskafton...

Ahhh vilken härlig dag!
Sixten fick bege sig ut i skogen bakom vårt hus och leta ägg. Påskharen hade ju vart på besök i natt :)

 Nu kör vi...

 Inte där...

 Titta mamma, jag hittade ett ägg... :)

Fotbollsmatch med pappa... Och såklart måste man ju ha de nya fotbollsskorna mormor köpt :)


 Älskling :)

Käkar glass & plocka tussilagosar... Gött!



Det är ju för härlig att vakna en söndag och det är dag 3 man är ledig och man ska INTE till jobbet imorgon måndag :)
Fiiint med massa röda dagar för oss som jobbar måndag-fredag.

Förresten så fick jag ett mail om att jag fått plats på Body Pumpen i fredags.
Så jag hoppade i träningsskorna och drog ner till iForm.
Mmm... JÄTTESKOJ och JÄTTEONT nu i lår och biceps.
Snacka om träningsvärk.
Aja... i morgon är det dax igen :)
Om ni funderar på att börja träna så tycker jag ni ska kika in på iForm.
Jätte mysigt och trevligt ställe.
Jag gillar det verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0