Nu är man iForm :)



Eller iallafall gått på första träningspasset.
Step Up blev det med vännen Eva.
Fan jag trodde jag skulle tycka det var jobbigare efter som jag inte tränat sedan Oktober före operationen.
men det var fan lungt.
Så nästa pass blir på gymmet med min sambo.
Kul att träna ihop och han som är gammal gyminstruktör är ju bra så han kan visa lite hur man ska göra & hur mycket osv osv...

Bokade in mig på Body pumpen nästa vecka. Det är den roligaste träningsform tycker jag.
Afrodansen är också kul och bra träning för rumpa, bål och lår...
Så man kanske slipper vada i vassen i år ;)



Ska ju bli väldans skönt med påskledighet och med det fina vädret som ska hålla isig också :)
Ska grilla och bara vara i det fina vädret med familjen hela helgen.
En och annan påskmiddag blir det så klart.

Önskar er en Glad Påsk!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0