Hipp Hipp Hurra...

För mig idag :)

Jahopp! Då var man ett år äldre... 22 ;)
Fått finfina presenter av familjen.
Ett årskort på iForm av älsklingen. Hade tänkt köpa ett men då vart ju jag & Sixten magsjuk.
Så tack älskade du, här ska brännas gäddhäng ;)


Barnen hade i lördags med pappa handlat varsinn present som de valt helt själva :)

Sixten valden den farliga & coola presenten (enligt honom själv)
En mobilhållare iform av en läskig drake.
Han frågade på en gång efter jag öppnat den ifall han fick låna den och leka med
Jahopp... Såklart man väljer en present man själv vill ha :)


Av fina dottern fick jag en supersöt liten cupcake bricka.
Tack sötaste Tindrali, du vet att mamma är en cupcake fan :)


Igår kom mamma & Göran och firade lite.
Vi käkade mat & åt påsktårta.
Barnen fick påskägg med godis & liten present.
Tindrali fick ringar & örhängen. Sixten fick fotbollsskor mormor hittat på loppis & ett ToyStory Memory.



Nu ska jag ta en kopp kaffe i solen på altan.
Häääärligt!!!

Hoj!

Kommentarer
Postat av: LinaPinaPirat

Va glad jag blev av dagens bilder!Ovch Grattis här medpussar

2011-04-18 @ 12:37:38
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0