Alla borde ha en Pirat...

Japp, alla borde ha en vän som jag har... PiratLina :)
Lämnade man & barn hemma och styrde skeppet till Karlbo, älven & Piratnästet.
Ja och Ludde, Carl & min goa vän PiratLina.
Vi pratade massor om skoj, småbarn, livet & jobbiga saker man delar med en go vän.
Blev så rörd idag när vi pratade. Tack Lina. Vart inte ledsen utan mest rörd över din medkänsla :)
Tack fina du! En bättre vän kan man inte ha.
En SANN vän, japp!
Hon ha en sån fin liten familj. Lilla sonen & mannen med motorsågen... Ha ha ha...
Eller en duktig butler till 2 snackiga kaffe-tanter som inte orkade lyfta på arslet :)
Ett fin hus vid älven där vi kommer ha många härliga grillaftnar med skratt, god mat & sång :)


Ja det här var ett par år sedan på Claes & Louise´s bröllop. Jisses så trevligt vi hade.


I morgon är det jobbdax efter ett par dagars vabbande och en dag som dagis hade stängt pga utbildning tror jag.
Vi ska ju få en OTROLIGT fint väder i helgen sägs det och jag längtar verkligen efter lite vårvärme.
Ska göra iordning på uteplatsen och plantera och göra fin i solen.
Mannen skulle byta däck och vårstäda bilen ;) Manligt...  Hi hi hi.


Ha en fin kväll. Nu ska tant sova :)

Kommentarer
Postat av: LinaPina

Aaah men va söt du är:)



Puss

2011-04-10 @ 16:32:15
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0