Sjuk, så jag bloggar lite...

Tredje dagen sjuk & det är tråkigt.
Men det är bara at göra det så roligt man bara kan.
Lte TV, soffhörnet & datorn hjälper mig bra.

Här är lite bilder på vårt hem:
Korten är tagna med min IPhone, så härda ut :)

Tindrali´s rum:
 
Julie´s rum:
 

Sixtens rum:
 

Vårt sovrum med de nya lampskärmarna som inhandaldes på IKEA i helgen:


Det står en stor ful garderob i sovrummet, så jag "piffade" till sidorna lite med tapeten som blev över från fondväggen i samma rum, så vipps vart den mycket snyggare ;)


Här är mitt senaste loppisfynd från i söndags 10:- Jag söker fortfarande efter fler klockor.
De är såå charmiga. Min vän E hade köpt en hel låda på auktion. Min funkar fortfarande, skoj!



Gjorde ett litet blomsterarrangemang till min granne Amalia som tack för lånet av deras bil.
Älskar att pyssla med blommor.


Nu ska jag hämta sonen innan min mamma kommer på besök.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0