Magplask & Rövardotter...

MMmmm... Sköna lördag med familjen.

Vart en slappdag idag. Bara tagit det lungt & gjort roliga saker.
Ja ja, lite tvätt & matlagningen. Men det gör mig inget.

Drog til badhuset med familjen.
Sen hyrde vi lite film.
Jag hyrde Ronja Rövardotter till Sixten. Kom på att han har fan aldrig sett den.
Jag tittade jag med medans jag lagade lite mat.
Den filmen är så mysig.

Till middag vart det köttgryta. Min mans älsklings gryta.
Fläskfilé, kryddstark korv, paprika, oliver, grädde & kryddor. Och lite ris till det då.
MUMS! från alla hörn av middagsbordet.


I morgon blir det auktion med min goa granne Amalia.
Vi kan shoppa vi ;)

En bildsallad från vistelsen på badhuset.







En fikapaus är ju ett måste om man ska orka bada i flera timmar :)



Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0