Härliga helg...

Såhär på söndags kvällen sumerar jag helgen som varit, och är allmänt nöjd.

Tog med mig mina killar (Micke & Sixten då´ra) till Gävle för lite shopping, IKEA & lunchdate med min bästa vän Cicci.
Varje gång vi ses så minns jag hur mycket jag saknar henne. Hon har alltid funnits vid min sida ända sedan jag flyttade till Avesta för snart 10 år sedan.
Tack för att du är min vän. Love you!!!
Åt en härlig sushilunch. Mmm vad gott det är.

Köpte en härlig stor bred snodd/sjal från Lindex 79:-
Kan ha den på axlarna om man är lite frusen eller som sjal om halsen och om huvudet för riktigt kalla dagar. Syns i nte på bilden, men den är som en snodd inte som en halsduk med 2 ändar.


Köpte en jätte fin klocka (fejk)på långt halsband från H&M, en såndär rund som gubbarna hade i bröstfickan, men med min tur så köper ju jag en trasig, märker jag när jag kommit hem.
Blir till att byta i möra.
På IKEA vart jag verkligen shockad. Brukar ju rinna iväg pengar på IKEA. Men denna gång så var det inte alls så farligt. Ändå köpte vi 4 lampskärmar, krokar, korgar, roptunnor, glas , ny tillbringare, värmeljus & servetter såklart ;) m.m
Så nu fattas bara målaklart hallen så man här börjas inreeeeeda. Det är ju det roligaste såklart.
det här lulllullet :) Som vi kvinnor bara förstår, ja en det gay killar också ;)
Sixten fick ännuen bil till Cars serien, snart har vi alla... Eller nja... finns ju ett par så halvvägs iallafall.
Pappa Micke fick nog inget... Men glad är han ändå. Eller mina nya underkläder uppskattades, så han fick också nått kan man säga ;)

Söndagen bestod av gympa för Sixten, sen vart det att kolla in loppisen som var i Avestaparken. Sixten träffade alla sina dagisfröknar som var där och sålde. Han har de goaste fröknar jag träffat.
Världens bästa dagis också.

Bjuder på lite kort från gympan & lite andra kort som jag titta på idag.
 ps: I morgon kommer min  älskade Tindrali som vart i Egypten en vecka med sin pappa. Längtar så efter pepparkakan (kan jag tänka mig).

  De är ju så söta när de sover ;)

Tindrali vann en date med Erdic Saade när han spelade på Ludvika Festen i Ludvika i somras.
Både jag & hon hoppade högt och skrek när de ropade ut hennes namn som vinnare bland flera hundra.

Jag & Tindrali på Ludvika Festen 2010

Jo och eftersom jag tappade Tindrali´s telefon så skärmen sprack, så måste jag köpa en ny.
En sån blir nog bra, eftersom alla har en sån som är med i alla Hannah Montanah filmer ;)
Kostar 950:- & det är ju bättre än att lägga ut 1500:- på att laga skärmen :(
Rosa såklart ;)

Sommarkärlekar på trappen.




Hoppas ni haft en skön helg. det har jag :)

Tack också till min fina granne & vänn Amalia för all hjälp & loppis sällskap. fast det var nog bara kul va ;) Heela kassen full i saker som Jocke undrar var ni ska göra av någonstans.. Hi hi hi.

Go´kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0