Grå söndag...

Men det har vart en fin dag ändå.

Efter frukost drog jag & kära grannen Amalia till Broarna för lite auktion.
Vi hade båda spanat in saker vi ville ha, men dessa ville tyvärr resten också ha.
MEN, vi kom hem med fynd ändå :)
Amalia ett litet sött sidebord & mig själv en spegel för en 20:a
Ingen ville ha den, så jag viftade till & hojtade "tjugo"... Ha ha ha det är så kul att gå på auktion
& hojta lite & bli väldigt fundersam över hur mycket folk kan ge för skit jag aldrig ens skule ta i.
Men det är ju tur vi är olika.

Spegeln ska få nytt glas & målas vit:


Den kommer bli så fin i min nymålade hall sen.

Min kära man har fotat idag.
Han fotade Ossian till ett par tackkort & kommande julkort.

Ett litet smakprov:


Passade även på att ta lite kort på oss.
En perfekt julklapp till släkten & oss själjva.
Tindra & bästisen Tova posade också, de vart så fina tjejorna.








Nu är det alldeles för sent för tant att sitta uppe.
KL: 06:00 ringer en jätte jobbig klocka.

Go natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0