Fredag full av energi...

ÄNTLIGEN efter sjukdom hela veckan, så är jag återställd.
Full av energi, tillbaka som mig själv, Jenny.

Ikväll efter pIzzamiddagen så började jag till och med att skura skåpluckorna & sen ugnen.
Har man legat still nästa hela veckan så är jag ganska rastlös idag.

Började dagen med ett fikabesök hos Piratmagen. Ja hon har fått ett nytt alias nu när magen är full med bebis :)
Jag bjöd på Halloweenmazariner helgen till ära & Lina bjöd på typiskt Amerikanskt :



Så mysigt att sitta och bubbla massa skit, förlossningar, kärlek & mycket annat med Lina.
Snart får hon & hennes Carl en fin liten pojk.
Jag längtar verkligen.

Tog sedan en tur på stan med Sixten, Tindrali & Tova som sover över ikväll.
Det är ju höstmarknad i stan hela helgen.
Sixten fick nya vinterskor: Kuoma,Finsk vinterstövel
650:- Eurosko, skohuset mm.

Rekommenderas varmt. En stövel som är oerhört lätt, väger knappt något alls, tål väta & håller varmt i väldigt kalla väder. Kan också tvättas förhand eller maskin i 40 grader.
Helt klart värt pengarna.

Flickorna köpte lite godis, halsband & ringar (flickigt såklart) & Sixten en drake & en skorpion :)

Här kommer lite bilder på kvällens glada barn :)

 



BÄSTA VÄNNER!!!





TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Tindrali

Ååå mamma villken fin blogg du har.

Jag älskar dig mamma kommer alltid älska dig.

I love you!!!

puss&kram Tindrali

2010-10-31 @ 21:03:34
URL: http://pumpantindra.blogg.se/
Postat av: Jenny/Mamma

Älskade dotter.

Tack!



Jag älskar dig så mitt hjärta går i bitar.

Det är du & jag förevigt.



Jag älskar dig min fina tjej! Puss

2010-10-31 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0