En tripp till Borlänge med grannen...

Resulterar i gott skratt, mat, SHOPPING & bara få umgås med Amalia gör mig glad.
Hon är så go & vi kommer nog umgås ett par år framöver ;)
Vi är så lika, men ändå inte. Det är det som gör att jag blir nära vän med vissa.
Jag har inte mååånga nära  vänner. ett par & det räcker.
Jag har ju en familj osv så man har fullt upp att hinna träffa dem man har :)

Måste ju visa vad som inhandlades:

Ja på Dollarstore är det farlig.
"Jag ska inte ha nått" Sa jag ocH sen säger han i kassan "Ja det blir 350:-" VA!!!
Fast, de hade börjat med julgrejor så jag & Amalia MÅSTE ju bara ha lite nytt ;)
Visst är det komiskt att alltid finns så bra ursäkter för shopping :)

Dessa ska stå vid min utan för min dörr. Har 2 vita hinkar med blommor i. Så där ska dessa få bo:


En ny plånbok fick följa med hem. Min hade gjort sitt kan man säga:


På Kupolen finns det en butik: "Kuckelikana" Ooohhh en hääärlig butik.
Där inhandlades dessa, så jäkla fina:

Sitter på min ytterdörr: 69:-


De här 2 sitter i min hall nu. Finns i fler olika motiv och text: 59:-




På Gina Tricot vart det lite söta örhängen. Har snöat in på ugglor. Har även beställt ett halsband med en uggla på från H&M:


 INTE den till VÄNSTER.

Älsklings Tindrali fick ÄNTLIGEN den där helt otroligt populära "H" tröjan från GINA(Tack snälla mormor).Tindras bäsat kompis Tova har ju en exakt lika så.
 Alla små flickor vill tydligen ha dessa inkl "Bad hair day# mössorna. Tindra har snott min vita. Jaha jag tar väl en annan jag då.
Vad gör man inte för barnen ;)




Nu blir det sängen.

"SNART ÄR DET FREDAGSMYS" 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack söta du för det trevliga sällskapet!ä så glad att vi funnit varandra att det skulle ta då lång tid dock fast vi bott grannar några år??!!hmmm.....puss å kram

2010-10-30 @ 22:22:09
Postat av: amalia

Tack söta du för det trevliga sällskapet!ä så glad att vi funnit varandra att det skulle ta då lång tid dock fast vi bott grannar några år??!!hmmm.....puss å kram

2010-10-30 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0