Det har gått i ett...

Ja idag har det verkligen gått i ett...
Jobbat, hämtat Sixten på dagis, frisören, föräldrarmöte, färgat håret och nu ÄNTLIGEN lite slötid i soffan.
Är helt slut.

Slänger in en bild på när jag och Sixten gjorde blåbärspaj till pappa Micke.



Här kommer även lite bilder på mina loppisfynd jag gjort i Hedemora på Erikshjälpen med min vänn & granne Amalia.
Och på söndag ska vi till Broarna i Norberg för lite Auktion. Amalia har ju ett helt hus att fylla nu när det snart är dax för dem att flytta in.
Har redan vart på deras hemsida och spanat in en del gött jag vill ha.

Jag har verkligen snöat in på glas föremål. Tycker det är snyggt att duka med te x olika glas på fot. och olika skålar. Det är lite charmigt när det inte är samma mönster osv på allt. Blanda gärna olika vinglas osv när du dukar.
Jag lovar det är jätte snyggt.







Go paj ska ätas ur fin loppisskål & serveras med kaffe på 50-tals prickigt fat :)



Nu ska tant sova, ny dag i morgon. Men äntligen lite fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0