Till mig & till dig!

Paketet från In My House kom här om dagen.
I det låg även plåtskylten som jag gav till Amalia som fyllt år.
Hon gillar katter om ni undrar ;)

A home without a cat is just a house Inslagen & klart!

Jag fick även lite smått &gott.
2st hjärtformade plåtskålar med handtag.
Jag ska ha mina som juldekoration på julmiddagsbordet med hyacinter & annat julfint i.
Pris: 59:-/st



Fick även denna snygging som kallas fotohållare som ska hänga någonstans i mitt hus.
Sätta fina kort eller varför inte julkorten i.
Pris: 99:-/st




Sjuklingen Sixten fick ett pussel av mormor.
Kul med lite nytt att pyssla med när man vart hemma och vart sjuk i flera dagar.
Både mamma & Sixte börjar bli rastlösa.
Men i morgon ska han på dagis en sväng.
 2 olika Toystory pussel i ett. PERFEKT!

Jag & Sixten har även tjuvstartat julen idag.
Vi fikade lussebulle & julmust. GÖTT!
Nästa söndag är det 1:a advent och då ska all adventspynt vara färdigt.
Så jag ska smygstarta tidigt nästa vecka.
Byta gardiner, sätta upp julstjärnor och stakar.
Ååå vad mysigt.

I morgon är det freeedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0