Söndag i mitt hjärta...

Dagen gick så fort idag.
Eller jag har väl hunnit med det jag ville men ändå.
Var på fikabesök hos Bella, Polo & lilla Nova i nya huset.
Jääätte fin var det, visserligen håller de på att renoverar än, men det som hunnits med
hittills var så fint så.
Åå lilla bebisNova var ju en stor tjej nu som börjat gå.
Snuttan då :)

Jag och Sixten har även bakat lite snabbt idag.
PappaMickes favorit: Mjuk pepparkaka.
Det är verkligen juligt för mig.
Min mamma gör världens godaste.
Den ska vara gjord med filmjölk, lingonsylt & russin (sen de vanliga ingridienserna då).
Jag lovar den blir syrlig, saftig & god. Gott gott!

I morgon ska jag börja jobba igen, 50% pga ryggskottet.
Men det känns bra. Blir så rastlös av att bara gå hemma.
Kan ju liksom inte göra nått ändå.
Skulle behöva måla klart min hall. Blir bara sur av att gå hemma och titta på de grundmålade väggarna
och sen kan man inget göra.
Men nästa söndag, då ska ryggen vara bra, för då ska jag måla färdigt.
Vill vara färdig nu innan jul.
Fint ska det vara.

Nu tyckte mannen vi skulle sova tydligen. ja jag får sova när jag vill.
Men det är väl mysigt att gå och sova tillsammans.
Vill väl inte sitta här nere själv i soffan ;)
Är man mörkrädd så inbillar man sig en MASSA när man sitter själv på nedervåningen.


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt med mjuk pepparkaka!

Mumsigt värre..

Synd att jag inte gillar russin =D



Kram kram och krya på dig

2010-11-23 @ 19:20:52
URL: http://ninastrainingdays.blogspot.com
Postat av: Tindrali

HEJ MIN ÄLSKADE MAMMA.

NU ÄR DU JU I FALULASARET FÖR DU FICK VEL ONT IMAGEN.

TROR JAG.

NÄR KOMMER DU HEM MAMMA???

JAG VILL IALLAFALL ATT DU SKA KOMMA HEM IDAG INTE IMORGON.

PUSS O KRAM DIN ÄLSKADE DOTTER TINDRALI

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-24 @ 16:50:18
URL: http://pumpantindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0