"Nu är det jul mamma, jaaaaa!"

Just så sa Sixten när Tindrali i morse drar upp persiennen & visar hur mycket snö som kommit under natten.
Ååå vilken underbar dag.
Perfekt väder för en promenad.
Fin vit snö som knarrar under fötterna och ca -1c.
Men jag som har en rygg som strejkar har bara fått ta korta steg och små små promenader mellan mig & grannen Amalia för en kopp kaffe.
Vilken jädrans tur att hon är hemma och är mammaledig & också blir lite rätt rastlös att vara hemma hela dagarna.

Men idag har min kära mor vart här och hjälpt mig att fixa så att bilen kom till OKQ8 så de kunde hjälpa oss byta till vinetrdäck, efter som de satt som berg & var OMÖJLIGA att rucka på.
Snäll som min fina mamma är så köper hon den fina svarta spetsklänningen från Lindex till mig,
som jag så gärna ville ha. 1st xs fanns det kvar. Var nog meningen att jag skulle få den.
Kanske "någon" där uppe tyckte jag var värd det efter alla mina krämpor ;)
Tack snälla mamma! :)

Köpte även ett par vinterskor till Tindrali, med hon köpte svarta. JÄTTE FINA!!!
På bilden är de vita som ni ser.
Rabatt var det också. Det gillas :) Förr: 699:- Nu: 499:-

Mod. 48, ROOTS

Nu blir det kaffe & pepparkaka.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

tack jenny :D gud va söt du är!



heidi kommer klara sej utan honom alldeles fint. vi har sagt det, jag o edwin, att BOSSE blir morfar till heidi <3 det tycker edwin är jättebra! han kommer klara av det jobbet galant! hur är det med ryggen? blev du sjukskriven längre? har du fått nån mirakelkur som gör att du är stålmannen om två dar? :)

2010-11-14 @ 10:48:31
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja jag jobbar halvtid iallafall Måndag & Tisdag.

Sen får vi se. Är mycket bättre nu på 2 dagar bara så.

Ja jag fick stålmannen piller kändes det som :)



Klart Bosse blir bästa morfar. Rund, go & busig.

PERFEKT!



Skönt att du är 100% sjukskriven nu.

Se till att vila nu & ta allt i din takt.



Kom upp på fredagar vettja & fika lite fredagsfika på jobbet, så får vi se hur magen växer.



Kram Jempa.

2010-11-14 @ 18:15:34
URL: http://roseofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0