Lillprins Bus.

Tog mannen & Lillprins Bus till Västerås för lite julklappsjakt & en
tripp till Busborgen.
Gud så mycket folk.
Det märks att julhandeln redan tagit fart.
Mediamarkt, Elgiganten & sen MAX.
När vi ätit klart så reste jag mig & tog på mig vinterjackan.
Då vid bordet bredvid oss, spiller pappan i familjen ut hela colamuggen, över sig & bordet.
Jag kunde inte hålla mig utan fnissade till.
Såg hur less han var. Grinande ungar hade han också.
"Förlåt" sa jag "Det såg så roligt ut"
Han sa "Ja herregud" skrattade han.
"Ta djupa andetag nu" sa jag och log. "Underbar lördag va?!"
"Ja jag har nyss fått parkeringsböter också" sa han då.
Ha ha ha... Jag skrattade sååå.
Han var en festlig prick.

Lite bilder på busprinsen på Busborgen.
Busborgen-Draken fick han också.





Delicato har fått en ny "fikaboll" Rockboll Creamy Fudge... Rock ´n roll.
 
Smakar nästa som de andra fast lite mer kolasmak.

Godaste kvällsmackorna vart det ikväll. Salami, rödlök, tomat & brie... Mmmm!


Nu bli´re film Komedi med Ben Stiller "Greenberg"

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0