Jobbig start...

Usch vad jobbigt det är att komma till jobbet till 7.50 & inser att jag jobbar 9.55-18.10 (gör det ett par dagar i månaden annars 7.50-16.05)
ÅÅååå... Det var bara att åka hem 1 ½ timme.
Tog en kaffe med Amalia & lille Ossian innan det var dax för jobb.
Nytt schema från idag & eftersom jag vart sjuk en vecka så missade jag det. Såklart!!!

Fick ett tips från fina Annemo på jobbet idag om en svensk serie på ettan kl 21.00 på måndagar.
"Våra vänners liv"
Jättebra serie om 4 killkompisar & deras liv.
Shysst svensk serie faktiskt. Händer inte ofta tycker jag.
Men kolla in den. Jag tror ni kommer gilla den.
Tack Moa för tipset :)

Vet ni?!
Snart är det 1:a advent & jag får julpynta lite. LOVE IT!

Tjärnor & ljustackar, knäck & pepparkakor.
Visst är det väl mysigt.
När julen är slut & all pynt ska bort så blir det alltid så kallt & kalt hemma.
Det mysiga & ombonade är borta.



I morgon blir det & en tripp till Franzéns i Krylbo.
Amalia hade köpt en sån fin krans i form av ett hjärt & lite vitt "strö" på som snö då´ra :)
Kostar endast 49:- ska även inhandla siffror till mina blockljus som ska användas som advents ljusstake 39:-



Ur tjusigt!

Go´natt go´natt... Ses i möra!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0