Inte som planerat...

Men vad gör det när man får attack mysa en fredag med en treårig liten nakenfis i soffan :)
Skulle följt med till Borlänge på Mickes spelning. Men jag vart hemma istället.

Jag & Sixten har käkat godis, kollat Bröderna Lejonhjärta, & skrattat. Allt under täcket i soffhörnet.
Ni ser ju hur spännande det var:

 (Dåliga bilder med min IPhone, jag vet)

Roligt har vi ju alltid. Det är bara Skratt & bus hela tiden:



Denna blomma stod på mitt matbord idag när jag kom hem.
Goa grannen & vännen Amalia hade lämnat den som tack för hjälpen igår.
Ängeln som sitter i krukan var jag "Du var min ängel igår ju", fina ord av en kär vän.
SJÄLVKLART ställer jag upp & finns där i alla väder.
Känns som om vi känt varandra hela livet. Har kommit varandra så när fast vi umgåtts ganska kort tid.
Är så glad att få ha dig som vän.
Tack gumman!

 Fin va?!

Ååå fick även Sixtens dagiskort idag. Men mammas lillfis då.
Sötaste killen & frisyren ;)



Nu ska jag titta på en film som kära kollegan Jennie lånat ut till mig.
Ett par på jobbet har redan lånat den, och varnar att man gråter från första stund & igenom hela filmen.
"Det handlar om hundar" så de, så jag tar väl fram lite snorpapper *snyft snyft*
"Eight Below" heter filmen. Det är Disney som gjort den. Men tydligen en bra vuxen film ändå.
Förknippar dem gärna med barnfilmer ju.

Tjing tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0