Fiina flickor!!!

Beställde för ett tag sedan 2 väskor med tryck på från min kollega Frida´s syster Elin.
Hon gör egna tygväskor med tryck av målningar hon gör. Vilken tjej & vilka tavlor. Underbara!
Jag specialbeställde en tjej med ljusthår & min vän Eva´s frisyr på en av tjejorna på väskan.
Gav bort den i present när fina Eva fyllde 25 va?! ;)
Tjejen på väskan skulle vara Eva.
Jag beställde en svarthårig pin-up:a med tattoos.
Ni kan själva se dem på hennes hemsida : http://www.elintapper.se/ klicka på portfolio & skrolla ner till väskorna.
Efter jul när man handlat klart alla julklappar så ska jag beställa en akvarell av pinupp:an av Elin.
Den ska fint få hänga i mitt vardagsrum.

Mina vän Eva visade denna klocka på hennes blogg.
Oooohhh den ligger överst på min önskelista till tomten.
Den svarta vill jag ha. Fyy så snygg på, ena väggen i vardagsrummet. Ja jag har redan gjort plats för den.
För jag har vart en VÄLDIGT snäll flicka i år så jag tror jag får den :)
Jag brukar ju vara väldigt poppis hos tomten ;)



Som ni ser kan man göra den i vilken storlek som helst eftersom siffror, streck & visare placeras löst försig.
Pris : 399:- Schysst pris för schysst grej!

Nu börjar filmen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0