Falun tur & retur...

Läkarbesök i Falun stod på schemat idag.
En sjuklig dotter, som var så gott som frisk idag, fick hänga med.
Vi satt ju bara i bilen, pratade med läkaren & käkade på MC Donalds.
Så inget rännande på stan.
Jag är ju sjukskriven 100% för ryggen denna vecka. ka besöka sjukgymnasten som ska fixa & trixa lite.
Trolla hoppas jag, så värken försvinner :)

Åå vad glad jag blev när det började snöa igen.
Den vita snön som i förra veckan singlade ner & gjorde allt så mysigt, har under
helgen slaskats bort i plusgraderna.
Hoppas kylan & snön håller i sig nu.

Lycklig kille kastar snökluttar & gör först snöängeln för i år.



Idag åkte Tindrali till sin pappa igen. Pappavecka nu.
Det är alltid lika ledsamt. Klart man vill ha sin tjej hos sig jämt.
Men jag vill att hon ska ha sin pappa lika mycket som sin mamma.
Och hon älskar sin pappa & hennes familj där borta.
Veckorna går så fort, så vips så är hon här igen.
På fredag har jag & Tindrali namnsdag, Elisabeth. Så då ska jag köpa en liten present & lägga
i brevlåda till henne hos pappa.
Favorit grejorna just nu hos Tindra & hennes bästis Tova är allt som har att göra med Cupcakes.
Det är ju mycket sånt nu för flickor.
Så det finns massa sött att köpa i julklapp. Halsband, plånböcker, läppglans ja you name it.

Sixten tog fram Tindrali´s gamla dansmatta med Highschool Musical tema idag.
Han är en hejare på att dansa. Jag skrattade så jag fick ont i magen.
Ett smakprov:



Mina älsklingar är så söta när de ligger & målar tillsammans på golvet.
Mina finaste!



Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0