Falskt alarm...

Sixten hade inte magsjuka *Skönt*
Han fick, efter andra kräkan 40C i feber.
Och han är som jag, att han spyr när han får hög feber.

Han ville skriva ett mail till pappa idag på jobbet.
Så jag skrev och han fick säga det han ville skulle stå.
Så här såg mailet ut:

Hej!

 Din son vill säga nått till dig:

 "Hej! Bajskorv. Kisskorv, Vi ska åka till MC Donalds när pappa kommer hem.
  Prutt, dosan, Älskling din fina fina pojke"

  Det är HELT hans egna ord i den ordningen också.
  Ha ha ha. Han är så go.

Snälla farmor & farfar var nyss här och var lite barnvakt medans jag var på ärenden.
Sixten fick en Willyspåse med: Mandariner, bananer, tuggummi & en påse med glassstrutar.
PERFEKT påse till en sjukling. Massa godsaker :)

Innan jag fick barnvakt så var Carl & Lina här.
Ooo nu får väl den där bebisen komma snart.
Stackarn har haft tillräckligt med besvär.
Jag tror de sätter igång henne. Han är iallafall ute senast den 28/11.
Fast jag tror mer på innan denna veckan är slut.
Han är ju beräknad den 5/12.

Nu blir den lite film.
 


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättetack för din hjälp igår!

2010-11-18 @ 16:55:06
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0