Elisabeth...

Idag har jag & min dotter namnsdag. Grattis älskade barn. Mamma längtar efter dig!
Det är Elisabeth idag.
Vi heter det efter min mormor och hon efter sin osv osv.
Släktnamn skulle man ju kunna säga då ;)
Tindrali är hos sin pappa denna vecka, så innan hon kom hem idag, så åkte jag och
lämnade ett litet paket till henne på deras trapp.
Jag vet hon kommer bli glad :)
Min lillskrutta, som blivit så stor :)

PappaMicke är på middag med jobbet idag, så jag & Sixten har hyrt varsin film och har fredagsmys.
Godis, lilla kycklingen, I love You Phillip Morris & Barda står på schemat idag.
Vi var tvugna att toka oss lite.





Hade en lunch date idag igentligen.
Skulle åkte hem till Piratmagen & ses lite över en lunch, men hon fick ställa in pga att MVC tyckte det var dags att åka till avd. 37 i Falun. Hon har väl, var jag tror är säkert nu, havandeskapsförgiftning.
Ååå jag blir lite nostalgisk. Jag låg ju där ca 3-4 veckor av och till med Sixten pga mina magbesvär.
Tycker det är bra att hon är där nu.
De är superproffsiga & det är så skönt och tryggt där.
Jag tycker faktiskt att de ska sätta igång henne nu efter allt. Ja jag vet att det är bäst att naturen får ha sin gång. Men mår man inte bra & barnet ändå är "klar" i magen så är det skönt att få det gjort.
Jag var ju i samma sits själv. De satt igång mig när det var 10 dagar kvar tills han var beräknad.
De säger det tar längre tid. Men för mig tog det 3 timmar från de satte igång mig. De tog hål på vattnet och efter bara 1 timme kom första värken & 2 timmar efter det så var han ute.
MEN, jag var ju andragångs föderska, så det brukar ju gå fortare då.

Jag jobbar ju 50% nästa vecka så jag kan ju om hon vill, komma och besöka henne en dag så blir det inte så långtråkigt.
Men som jag sagt till henne. Han kommer senast den 28:e.

Förresten så har vi 28 ljus tända i huset nu.
Mysfaktorn är hög :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

sötnosar! :D

2010-11-25 @ 09:16:22
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0