Morgonmys dan före dan...

God morgon fina vänner!

Idag är det dan före dopparedan.
Mannen är på stan och "fixar lite grejer" ;) så jag , Tindrali & Sixten har morgonmys i soffan.
Mina finaste små tomtebarn



Barnen har fått en paketkalende från sin morfar i Danmark.
Ooo Sixten flyyyger upp på mornarna för att få öppna ett nytt paket.
Ett av paketen innehöll denna. Så passande då vi är till hälften Danskar :)
Så nu hänger den fint i vår gran.



Igår var jag en sväng och hälsade på Lina, Carl & fina Ludde.
Åå sötastepojke, du är så vacker.
Och min vän Lina, så vacker du är.
Det bara strålar om henne, och pappaCarl är så stolt.
Fina lilla familj.
En lugn trygg pojke. Men sen hade jag inte trott annat heller. Trygga stabila föräldrar.

Mötte en fin vän på stan, och hon meddelade minsann att hon är gravid och ska ha barn i Maj.
Oj oj oj jag vart så glad att jag nästa grät inne på H&M.
NU, är de deras tur, som vi väntat.
Grattis till er lilla bebis :)

Kanske ska ta mig en dusch.
Ska snart trängas med alla på Willys. Köpa julmat inför julfirandet med mamma & Göran på juldagen.
På julaftonen är vi i Folkärna och myser.

Ha en fin dag & stressa inte ihjäl er :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0