Fina julklappar till mormor/farmor

Detta jättefina halsbandet beställde jag till mormor från barnen.
Stötte på denna Isabell på en blogg, där hon bl a visa sina egendesignade smycken.
Mycket fina. Här kommer länken till hennes sida:
http://smyckesdesign.blogg.se/



Idag går det inte i många knop, och skönt är väl det.
Lämnat Tindrali hos pappa som ska fira lillajukafton, och drar sen vidare till Idre där de firar nyår med lite slalomåkning.
Micke  ligger & kör bil med Sixten på vardagsrumsgolvet & jag sitter i mina mjukisbyxor, renstrumpor & bara njuter av att vara ledig.
Är ledig imorgon också, sen är det jobb i 3 dagar innan nyår.
Tänkte ut och skotta lite, så Sixten kommer ut. Skönt med ett par grader varmare nu.

Min kära fd granne Amalia har hämtat två kattungar idag: Rut & Gunilla heter de. Måste nästa åka och gosa lite med dem.
Och titta lite hur de har fått det i sitt nya hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0