Dagens doft: Ajax & klorin...

Dagens doft är Ajax & klorin.
Här har städats och gjorts julfint.
Händerna är torra & behöver smörjas ideligen pga allt skurandet idag.
Var på middag i Folkärna efter allt städ. Och oooohhh vad det luktade rent & fräscht när man kom hem igen.
High Five! Till mig & min man för schysst städat :)

Så nu är vi redo för lite glögg, varm nygjord julskinka & klappar.
Mmmm... Hela veckan ska det bara mysas med familjen. Tända ljus & umgås.
Julledigheten är nära & det ska bli sååå skönt.
Har semester i jul. Nu när man är fastanställd så ska jag minsann också få vara ledig.
Som vikarie förr om åren så har man ju ALLTID fått jobba, Sommar som jul.
Men nu är det min tur... Hi hi hi *Fnissar retsamt*

Älskar uppesittar kvällarna.
Lyssnar på lite småtöntig julmusik & nynnar glatt med knäck i munnen.
Barnen är förväntansfulla & jag retas lite helatiden med att jag vet minnsan vad de ska få.
Jag har ju numret till Tomten.
Tindrali undrade förr om året hur man får det. "Ja men det fick jag av min mamma när jag vart mamma, och så förs det vidare".
Visst är det väl så?!  ;)

Nu har jag slagit in de mesta av julklapparna, de fattas ett par bara som ska komma i veckan.
Men jag vet inte om jag vågar lämna dem under granen än, tror att Sixten ev kommer bli för nyfiken och
pilla sönder pappret på nått. Fast han är så snäll så han skulle nog inte våga.
Faaaast jag lägger dem på loftet sålänge. Dit når han inte :)

Nu ska jag kramas med mannen som spelar "Angry Birds" :)
Vem fastnar inte för det spelet?!
Himla kul tycker jag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0